M9nique van Rangelrooij
uit Spijkenisse schreef op augustus 31, 2025 om 3:14 pm
Ik kom al jaren vaak en graag bij Jessica. Na een schoonheidsbehandeling voel ik me altijd als herboren. Ze gebruikt fijne, natuurlijke producten. Tijdens de behandeling hebben we het altijd reuze gezellig.
Sinds een paar maanden kom ik ook met enige regelmaat voor een massage. Nou dat is pas genieten. Alle knopen weet ze feilloos weg te masseren.
Komtom ik ben fan๐ฅฐ๐ฅฐ