Sabrine
uit Hoogvliet schreef op augustus 31, 2025 om 11:02 am
Ik heb de chocobliss gedaan bij Jessica. Was voor mij de eerste x en heb echt een hele fijne reis mogen ervaren. Veilige omgeving wat ervoor zorgde dat ik volledig mezelf kon zijn en alles te laten gebeuren zonder dat ik me ongemakkelijk ging voelen.