Sandra
uit Hoogvliet schreef op september 3, 2025 om 12:00 pm
Lieve Jessica, heb weer genoten van een top behandeling. Vakkundig en bekwaam en zeer hartelijk zijn kernwoorden die bij iedere behandeling van toepassing zijn. Ga zo door kanjer. Liefs Sandra