Nikita
uit Poortugaal schreef op september 2, 2025 om 3:28 pm
Ik kom bij Jessica voor gezichtsbehandelingen en ben haar ontzettend dankbaar. Mijn huid is compleet getransformeerd: van onregelmatig naar een egale, rustige uitstraling. Jessica is ontzettend lief en neemt je serieus; ze kijkt echt hoe ze je het beste kan helpen.
Mijn huid voelt niet alleen gladder aan, maar straalt ook rust uit. Dankjewel, Jessica!